6 תשובות
את יפה?
אנונימי
תחכי קצת
אף פעם לא מאוחר מדי :)
וזה גיל צעיר עדיין
בהצלחה 3>
תנסי להשתתף בפרסומוץ
שואל השאלה:
אנונימי^
מעולם לא העזתי להגיד על עצמי שאני יפה, אני לא אחת כזאת שתסתכל במראה ותגידי "איזה יפה אני" אבל אני חושבת שזאת הנקודה בגלל שאני יפה וצנועה..:) כולם אומרים לי שאני יפה ומיוחדת אז נראלי יש לי נתונים לא יודעת, קשה לי להעיד על עצמי..
אנונימית
תראי גם לי תמיד אומרים שאני יפה דבר ראשון השמח עם תפרטי על המראה שלך ולגמרי לכי על זה תתחילי עכשיו על תחכי עם אומרים לך שאת יפה את צריכה לעוף עם זה גם אני כבר דיגמנתי לכמה מעצבות ואז יכול להיות שבעתיד תרצי להפסיק ותוכלי