19 תשובות
שואל השאלה:
ולמה לא ולמה כן?
ולמה לא ולמה כן?
אנונימית
לא רואה סיבה שלא תעשי מה בא לך
לא רואה סיבה שלא
תעשי מה שבא לך
תעשי מה שבא לך
תעשי מה שאת רוצה.
מה שאת חושבת לנכון
מה שאת חושבת לנכון
לא נראה לי שזה משנה כל כך. אני לא הייתי כותבת, אין לי כל כך סיבה אבל לא :)
אם את מרגישה שזה משהו שמאפיין אותך או חשוב שאחרים יידעו, כן.
אם את מאמינה שזה לא פרט שאמור להשפיע לאחרים על החשיבה שלך, דעותייך או ההתנהלות שלך, זה מיותר.
אם את מאמינה שזה לא פרט שאמור להשפיע לאחרים על החשיבה שלך, דעותייך או ההתנהלות שלך, זה מיותר.
אם את אוטיסטית ולא אכפת לך להגיד את זה, אז כן. אני מניח שזה פרט חשוב בחיים שלך.
אם את רוצה כן
תעשי מה שבאלך
תעשי מה שבאלך
לא ממליצה לך
מה שאת חושבת לנכון
שואל השאלה:
לא ישפטו אותי מראש?
לא ישפטו אותי מראש?
אנונימית
כע למה לא
לא רואה סיבה שכן, לשיקולך.
אם ישפטו אותך זה בא מבורות שלהם, לא משהו שאמור להעסיק אותך.
אם זה פרט שחשוב לך שידעו עליך, אז כן. זה יכול לעזור לאנשים להכיר אותך טוב יותר
כן
שואל השאלה:
אבל למה לא ולמה כן??
אבל למה לא ולמה כן??
אנונימית
זה מה שאת אז למה לא
בעיני לא כדאי לך אין מה לעשות שבעולם שלנו כולם שופטים על פי רושם ראשוני גם אנשים שאומרים שהם לא שופטים על פי רושם ראשוני כמעט תמיד שופטים אין מה לעשות זה טבעי..
אם את בתפקוד גבוהה לא כדאי לך לשים את זה לא בקטע של להסתיר יותר מידי אם זה עולה אם מישהו בשיחה איכשהו אז תגידי . פשוט עדיף לך שאנשים קודם יכירו אותך בתור בן אדם רגיל ואז להגיד את זה וגם כשאת אומרת את זה אז לא לעשות מזה ביג דיל פשוט אחרי שמכירים אותך ובאמת מתחברים אליך אז זה לא כל כך משנה לבן אדם השני....
אם את בתפקוד גבוהה לא כדאי לך לשים את זה לא בקטע של להסתיר יותר מידי אם זה עולה אם מישהו בשיחה איכשהו אז תגידי . פשוט עדיף לך שאנשים קודם יכירו אותך בתור בן אדם רגיל ואז להגיד את זה וגם כשאת אומרת את זה אז לא לעשות מזה ביג דיל פשוט אחרי שמכירים אותך ובאמת מתחברים אליך אז זה לא כל כך משנה לבן אדם השני....
אנונימית
באותו הנושא: