התחברות הרשמה

מה אם יצרנים מערבבים במלח סוכר כדי שיהיה מתוק ואנחנו נרצה לאכול ממנו?

כן הבידוד לא עושה לי טוב
1 בפברואר 2021, 17:45
אוכלסוכר    
4 תשובות
זה כבר קורה בחלק מהמאכלים
א
אנונימית מספר 4
שיהנו מה נגיד
ס
סבתא סוואגית
אבל רגע מה
ל
למה קראתי לעצמי פעם ככה
יש כל כך הרבנ דברים לא בסדר עם השאלה הזאת
H
Hiyori^^
באותו הנושא:
סוכר, מלח ולחץ דם - מה מעלה יותר לחץ דם, סוכר או מלח?
אם מערבבים סוכר ומלח ביחד איזה טעם יוצא ?
מלח או סוכר?
למה אתם יותר מכורים,סוכר או מלח?
תגידו מה קורה אם מערבבים מלפפון עגבניה חסה ומוסיפים שמן זית ומלח?
איזה צבעים מערבבים שיהיה בורדו?
מה יותר גרוע סוכר או מלח ?
מותר לערבב סוכר ומלח?
עזאה במדעים פליז-הצמחים הם יצרנים מאחר ש א.הם קולטים אור שמש כדי לייצר סוכרים. ב.הם קולטים חומרי מזון מהקרקע.
אם מערבבים מלח ומים זו תמיסה?
אתם מהאנשים המוזרים האלה ששמים חריף/סוכר/מלח בכל מאכל אפשרי?