4 תשובות
כלום, להישאר בסטיפס
שולחת לך מוטיבציה "קומי כבר יא פרה"
אנונימית
אעי בנאדם טוב מדי לםעמים
שימי מוזיקה בקולי קולות או באוזניות אם את לא יכולה ויאללה גשי לעבודה :)
באותו הנושא: