התחברות
הרשמה
אני שולחת למורה הודעה במשוב על זה שהיא כתבה לי 0 על עבודה שהגשתי
מה לרשום בנושא?
1 בפברואר 2021, 15:56
מורים
הודעות
משוב
עבודה
2 תשובות
המורהע אני חושבת שיש פה טעות.......
S
Spidey
ערעור אולי
מ
מה לרשום פה הכל תפוס
באותו הנושא:
אם אני שולחת למורה הודעה במשוב וזה לא מופיע בעמוד הראשי, זה אומר שזה לא נשלח?
מישהו פה יודע איך שולחים הודעה למורה במשוב?
איך אני שולחת למורה שלי את העבודה שעשיתי במשוב
פאדיחה לשלוח למורה הודעה במשוב אם שלחתי לפני יומיים הודעה ולפני שבוע הודעה?
איך שולחים הודעה למורים במשוב?
עם אני שולחת הודעה למורה במשוב ואז מוחקת אז זה מוחק גם למורה ?
זה בסדר לשלוח למורה הודעה במשוב עכשיו?
איך שולחים הודעה למורה במשוב ??? דחוף
אם אני שולחת הודעה למורה שלי במשוב ואז נכנסת לדואר יוצא ומוחקת את ההודעה, היא נמחקה גם לה? או רק לי?
עזרה בניסוח הודעה למורה במשוב
איך שולחים למורה שלי במשוב עבודה מה-WORD...?