התחברות
הרשמה
תפסו אותי עכשיו בטלפון בבגרות במתמטיקה והבוחן העיף אותי ומתחיל להתקשר למורים שלי!!
מה לעשות??
1 בפברואר 2021, 15:25
בגרות
ציונים
חשבון
5 יחידות
טלפונים
2 תשובות
תדבר עם הורים שלך קודם, שירגיעו אותך וידברו עם הבוחן/מורים
~
~אנוכי~
הכל בסדר זה לא סוף העולם תנסי להסביר את עצמך למה זה קרה איך מה
ד
דנינקה
באותו הנושא:
לגבי הבגרות שהייתה.. תפסו אותי
לעשות את הבגרות באזרחות עם הטלפון? עשיתי את היסטריה וספרות עם הטלפון ולא תפסו אותי והלך לי ממש טוב
האם תפסו אותכם פעם ההעתקה בבגרות?
תפסו אותכם פעם מעתיקים במבחן ?או בבגרות ?אם כן מה עשו לכם ?
פעם הייתם עם טלפון בבגרות? ותפסו אותכם? ואם לא תפסו כמה קיבלתם?
צעקתי עכשיו ממש חזק ברחוב בטלפון כי אמא שלי עצבנה אותי בטלפון.
אחותי הקטנה חיטטה לי בטלפון וגילתה סוד שלי ועכשיו היא סוחטת אותי, מה לעשות?
לדתיים אסור להיות עכשיו בטלפון? סתם מעניין אותי...
גילו אותי עם טלפון בבגרות.
תפסו אותי במבחן ען הטלפון מה אני עושה כדי שלא יפסלו לי את המבחן
את מישהו תפסו הורים דתיים בטלפון בשבת?