התחברות
הרשמה
להטעין את הטלפון מבזבז חשמל?
1 בפברואר 2021, 15:15
מטען
חשמל
סוללות
טעינה
צריכת חשמל
3 תשובות
כן אחי
ס
סביידרמן
כאילו זה לא היה ברור?
ש
שם טוב האבי
כן ברור שכן אם לא יהיה חשמל לא תוכל להטעין חשוב קצת
S
Spidey
באותו הנושא:
איך אפשר לבזבז 5 אחוז בטלפון? הטלפון הוא חדש לגמרי ואני מנסה לבזבז שיהיה 0 אחוז ואז אוכל להטעין ולהשתמש בו
יש בשכונה שלי הפסקת חשמל ואני רוצה להטעין את הטלפון ולהשתמש בחשמל מה לעשות?
אפשר להטעין את האייפון כל הלילה או שזה מבזבז חשמל, או שברגע שהסוללה מגיע ל100 אז זה כבר לא מבזבז חשמל?
כדאי לי להטעין את הטלפון בלילה? זה לוקח הרבה חשמל?
ההורים שלא מרשים לישון עד מאוחר בחופש ולא מרשים להטעין את הטלפון בחדר שלי
אם מטען מחובר לחשמל אבל לא לטלפון, זה עדיין מבזבז חשמל?
אני על 8% ואסור לנו להטעין בבית ספר בגלל שהחארות האלו אומרים זה מבזבז חשמל וכסף לבית ספר, לקחת את הסיכון ולהטעין?
אם משאירים מטען מחובר לחשמל שהוא לא מטעין כלום, זה מבזבז חשמל?
תגידו יש במטוס חשמל או משהו כדאי להטעין טלפון?
מטען שמחובר לשקע אבל לא מחובר לטלפון מבזבז חשמל ?
איך להטעין את הטלפון יותר מהר? שיהיה 100