8 תשובות
לא ממש הבנתי מה קורה בסרטון... אתה יכול להסביר לי?
כן גם אני לא הבנתי
בעבר האנשים השחורים היו משועבדים ללבנים, ובסרטון רואים את הלבנים, שנים אחרי זה, כורעים ברך ומבקשים סליחה.
הרעיון נחמד, הדרך שביצעו אותו בה לא משהו
למה מזעזע? ה *רעיון* מ ד ה י ם בעייני! כשחושבים על זה, הם יכלו לעשות את זה בצורה יותר מכבדת אבל עדיין (תודה חמיטובה נעליים)
^עבר עריכה^
^עבר עריכה^
זה כל כך מגניב כולם חייבים לעשות את זה כמחווה להם
זה בכלל לא מזעזע להפך, זה פשוט מדהים.
זה מזעזע!!
אנונימית
באותו הנושא: