6 תשובות
זה אשמתם לא אשמתך
שידבר עם המשפחה שלו שיתחילו לנסות להתחבר אליך
לא הבנתי ככ, את כאילו מנסה להגיד למשפחה משהו והוא אומר שלאף אחד לא אכפת ממה שאת אומרת? אם כן זה מזעזע מבחינתי
זה אשמתם
מתישהו תיווצר אינטראקציה אל דאגה...
שואל השאלה:
הם כן מדברים אלי כשאני מדברת ונחמדים כשאני אומרת שלום
אבל לחבר שלי יש בעיה עם זה והוא מעדיף שלא אגיד
אנונימית
מכיר את זה , הוא מתבייש שהמשפחה שלו תספר דברים עליו ובמובן אחר הם עושים לו פדיחות ;)
~ .
באותו הנושא: