9 תשובות
תמיד רציתי שיקראו לי יולי זה החודש שנולדתי בו
שיר ולא
קוראים לי נחמה הייתי משנה לחופית
ליה והייתי משנה לונוס
הייתי רוצה שיקראו לי גוש כי זה מצחיק
עליתי עליך ככה לגרום לכולם לחשוף את השם הא? מתוחכם חייבת לומר...
קוראים לי שמעון והייתי משנה לסטפנלגר ככה במילה אחת
(קוראים לי *מצונזרלמעןמטרותפרטיות* ואני אוהבת את שמי לא הייתי משנה אותו:))
קוראים לי שמעון והייתי משנה לסטפנלגר ככה במילה אחת
(קוראים לי *מצונזרלמעןמטרותפרטיות* ואני אוהבת את שמי לא הייתי משנה אותו:))
שירה , אממ לא הייתי מחליפה אני אוהבת את השם הזה חעחע
אפיק, לא
מינה , והייתי מחליפה רק בגלל כל הבדיחות על השם שלי
באותו הנושא: