2 תשובות
אצל כל אחד זה שונה. מה שעבד אצל משהי אחרת לא בהכרח ייתן לך תוצאות. תלוי כמה את רגילה להתאמן, מה המבנה גוף שלך, מה את אוכלת וכמה, ועוד מליון דברים אחרים. אני עושה את האימונים שלה כי זה כיף לי, לא כדי להרזות. אני אף פעם לא מגבילה את עצמי כשאני אוכלת, לא שיניתי את התזונה שלי מאז שהתחלתי להתאמן אבל כן ראיתי שינוי פיזי. לא שקלתי את עצמי אז אני לא יודעת אם המשקל שלי השתנה או לא. מאד תלוי גם באימונים שאת עושה, את יכולה לעלות במשקל אם את עושה בעיקר אימוני כוח ולהיראות יותר "רזה או מחוטבת .. אני ממש אוהבת אותה, יש לה מלא אימונים קשים בחינם . תבדקי מה עובד לך.
חברה שלי עשתה ירדה בסביבות 5 קילו
באותו הנושא: