6 תשובות
אני ראיתי נארוטו בכיתה ה וממש אהבתי, כדאי לה
overflow אני מתהה
שואל השאלה:
אה רגע-
תודה
אנונימית
overflow
וואו אחי אני מצטער בשבילך
אני ראיתי בוקו נו פיקו ויאריצין קלאב בכיתה ה לול זה היה נורא
פשוט אנימות רגילות
הנה כמה שאני אוהבת:
hunter x hunter
the promised neverland
saiki k
toilet bound hanako kun
danganronpa