התחברות
הרשמה
מה אפשר לתרץ למורה על זה שלא הייתי בשיעור הראשון??משהו לא חרוש מדי
1 בפברואר 2021, 11:16
מורים
שיעורים
חינוך
זום
כיתה
תשובה אחת
למה לא להגיד את האמת?
ולשאלה, אם יש לך אחים קטנים תגידי שהיה צריך עזרה בבוקר או משהו
U
UNshine$
באותו הנושא:
לא נכנסתי לזום במשך השבוע האחרון בכלל. באיזה תירוצים אני יכולה לתרץ את זה למורה?
איזה אירוע לתרץ למורה שיש לי כדי שאני אלך ב12:20 מהבית ספר? אמרתי פעם שכבר היה לבן דוד שלי עלייה לתורה.
המורה רוצה לדבר איתי בסוף השיעור בזום כי אני שלחתי קישור לסקריבל בצאט וקראתי לאנשים לבוא לשחק. איך לתרץ לה?
איך אפשר לתרץ להורים את זה שאני צולע (עשיתי אנ*לי)???
מה לתרץ למורה שלא הגעתי היום?
מה אני כותב למורה ששואלת אותי בפרטי למה לא הייתי בשיעור זום היום??
מותר למורה לרשום לי חיסור אם הייתי בשיעור עניתי ישר כשהיא שאלה אבל הייתי עם מצלמה סגורה?
מה הסיבה שבן מקבל פטור שיער בצבא?איך כבר אפשר לתרץ את זה
לא היתערורתי לשיעור הדיגיטלי בזום והמורה שואלת למה לא הייתי תנו תירוצים טובים (מורה למתמטיקה )
זה בסדר להגיד למורה שהתלכלתי ממחזור וזה למה לא הייתי בני שיעורים או שלא כדאי?
המורה שלי אמרה לי למה לא היית בשיעור מכוון תנו לי אופציה למה לא הייתי בשיעור