12 תשובות
חנונים. נקודה.
חנונים
חנונים
בכלליות "חנונים" זה ממש לא דבר שלילי לדעתי והם הרבה יותר עדיפים מאשר ערסים זה בטוח.
מצד אחד ערסים הם טיפשים לרוב וכזה סתומים אבל אם יהיה רק חנונים בטח יהיה עולם מה זה משעמם.
חנונים שולטים
שואל השאלה:
אני חושבת שחנונים זה אחלה^
אנונימית
שואל השאלה:
צודק!
אנונימית
שואל השאלה:
צודקת*
אנונימית
שואל השאלה:
נכון
אנונימית
חנונים
רק ככה תהיה חברה מתוקנת ונעימה
ערסים
חנונים, ככה נתפתח כחברה מחונכת ואלגנטית.
4AM