מישהי שלחה שיחה שלי ושלה לקבוצת וואטסאפ ששינו נמצאים בה כדי לגרום לכל האנשים שם לצאת עלי ולקלל אותי. התעלמתי מהם כמובן וזה הגיע למצב של 200 הודעות שהם מאחלים לי מוות ועוד הרבה דברים לא נעימים. פניתי למוקד 105 אבל הם לא יכלו לעזור לי כי אני בגיל 19. השאלה היא, האם לפנות למשטרה בנוגע לזה יעזור?