התחברות
הרשמה
אם אני עושה בדיקת דנא ויוצא לי 30% מיפן זה הרבה?
31 בינואר 2021, 22:08
דנא
בדיקות דם
תשובה אחת
למען האמת אם את יוצאת מספר עגול בבדיקה אזאת כנראה חצי צרפתייה וחצי אנטיפטרוס
ע
עוקץ&אנדוריל
באותו הנושא:
אם מישהו יושב בבידוד ועושה בדיקת קורונה ויוצא שלילי אז הוא יכול לצאת מבידוד נכון?
למה כשאני בלילה נרדמת על סדין לבן ויוצא לי דגל של יפן?
אני עושה בדיקת דם בקרוב אם יראו שחסרים לי הרבה דברים בגוף ישלחו אותי לאשפוז?
אם אני עושה בדיקת דם יום אחרי שאיבדתי הרבה דם יראו שירד לי המוגלובין?
אם אני עושה בדיקת קורונה, ויוצא חיובי, איפה אני נמשאר ולכמה זמן?
אם אני עושה בדיקת הריון ומקבלת תוצאה כלשהי, כדאי לחזור על הבדיקה שוב?
איך יפן זה באסיה וכדי לטוס ליפן לוקח כל כך הרבה שעות?
אם מישהו עושה בדיקת קורונה והוא בבידוד ויוצא שהוא שלילי הוא יוצא מהבידוד?
אם אני עושה בדיקת דנא ויוצא לי 40%סינית 60% אירופאית, זה הרבה 40% סינית? איך אני אמורה להיראות מבחינת מראה חיצוני?
תגידו אם יוצא בצו ראשון שאני במחזור ואני צריכה לעשות בדיקת שתן אז מה עושים?
אם אתה עושה בדיקת דם רגילה, הבדיקת דם מראה גם את המצב של השרירים שלך?