6 תשובות
לא
לא וגם כל הבדיחות על כל העדות זה לא מצחיק
זה מזלזל ברמות אני לא מבינה למה בכלל יש במדינה את "ההומור" הזה לרדת על עדות ולתת סטיגמה לכל עדה
שימו לב שעל כל עדה בישראל יש סטיגמה ובדיחות וזה נוראי זה זילזול
זה מזלזל ברמות אני לא מבינה למה בכלל יש במדינה את "ההומור" הזה לרדת על עדות ולתת סטיגמה לכל עדה
שימו לב שעל כל עדה בישראל יש סטיגמה ובדיחות וזה נוראי זה זילזול
אנונימית
שואל השאלה:
זה מביא לארץ שם רע
נגיד במידה והייתי יודע דבר כזה לא הייתי ממליץ למישהו מעדה אחרת להגיע לכאן
זה מביא לארץ שם רע
נגיד במידה והייתי יודע דבר כזה לא הייתי ממליץ למישהו מעדה אחרת להגיע לכאן
אנונימי
כן זה יכול לגרום לאנשים להרגיש רע עם המוצא שלהם
זה דבר נוראי לזלזל בעדות וחבל שכאן זה ככה על כל עדה יש סטיגמות ובדיחות ואנשים סובלים מזה הם אומרים את העדה שלהם וישר עולה לאנשים בדיחות וסטיגמות על אותה עדה
זה דבר נוראי לזלזל בעדות וחבל שכאן זה ככה על כל עדה יש סטיגמות ובדיחות ואנשים סובלים מזה הם אומרים את העדה שלהם וישר עולה לאנשים בדיחות וסטיגמות על אותה עדה
אנונימית
תימנים עד היום סובלים מהסטיגמה שהם קמצנים ואגב הם בכלל לא קמצנים
אנונימית
מצחיק כמעט כמו בדיחות שואה
באותו הנושא: