8 תשובות
תתקעי טמפון
חיים אם את מגלה תגידי גם לי
שואב אבק
גלולות אמורות להפחית דימום...
שואל השאלה:
אין לי גלולות או טמפונים ורציני אני חייבת להתאמן ואני פשוט מרגישה כאילו יורד לי מפל
אין לי גלולות או טמפונים ורציני אני חייבת להתאמן ואני פשוט מרגישה כאילו יורד לי מפל
חח
חח
חח
אם רק היה אפשר
חח
חח
אם רק היה אפשר
מזדהה איתך
הדבר הכי טוב שאת יכולה לעשות כרגע זה לא לעשות כלום ;)
הדבר הכי טוב שאת יכולה לעשות כרגע זה לא לעשות כלום ;)
אוכליםם לימוןן , ככה אומרים לאדעת חעחע
באותו הנושא: