התחברות
הרשמה
אפ תאום שנולד שני נולד בידיוק במעבר לחורף הוא הבכור?
31 בינואר 2021, 20:47
תאומים
2 תשובות
לא נראה לי
כי השני נולד קודם...
ט
טוב אוקיי
מה קשור?
זה מי שנולד קודם...
ג
גּוּלָה
באותו הנושא:
מזל טוב נולדו לכם תאומים. איך תקראו להם?
לאחותי נולדו תאומים. אפשר שמות נחמדים לתאומים?
אם היו נולדים לכם עכשיו תאומים בן ובת, איך הייתם קוראים להם?
מי התאום שנולד איתי ב 9.11?
נולדו לנו תאומים בנים, יש לכם שמות?
אם היו נולדים לכם עכשיו תאומים - בן ובת, איך הייתם קוראים להם?
נולדו לי אתמול שני בני דודים, תאומים זהים, אבל אחד מהם במצב קריטי.
אימלה, יש כזה דבר תאומים שנולדו בגוף אחד?
איזה באסה למי שנולד בבאסה לתאומים שנולדים ב11/9 . מסכימים?
אם נולדו שני תאומים זהים שאחד מהם חולה במחלה תורשית, התאום השני גם חולה במחלה זו?
מי נולד ב30.10.2004 אני מחפש תאום??