6 תשובות
של ארן לא יודעת למה
ברור שעם ארן
אין לי שמץ למה הם משוגעים
אני אוהבת את ריינר אבל אני סוגשל בצד של ארן
ריינר ברטולדט ואנני רצחו עשרות אלפים של אנשים לא יעשה לך ספוילרים למנגה אבל אין מישהו שהוא טלית שכולה תכלת
^ הם היו ילדים קטנים וזה מה שחינכו אותם לעשות
וזה לא כיאילו הם נהנו מזה.. ריינר סבל מספיק מהסיפור הזה, נהיה לו פיצול אישיות והוא גם נהיה אובדני. ואנני לא רצתה להרוג אנשים- בפרק 3 או 4(לא זוכרת בדיוק) בעונה 4, ריינר אמר לברטולט ואנני שהם צריכים לשבור גם את חומת רוז ואנני אמרה לו שאם הם יעשו את זה אנשים ימותו, כולל החברים שלהם. אז אפשר להבין שהיא לא נהנתה מהקטע הזה.
על ברטולט אין לנו כלכך רקע, אבל הוא ילד בן 12 ששבר את החומות וגרם למוות של עשרות אנשים ואז היה צריך להסתנן לצבא ולבלות עם האנשים שאיבדו הכל בגלל שהוא שבר את החומה ולהעמיד פנים שהוא חבר שלהם, בלי שהם יודעים שהוא הטיטאן הענקי.. זה הרבה בשביל ילד בן 12 אז אני די בטוחה שגם לו ממש לא היה קל. כשארן סיפר לו על איך שאמא שלו נאכלה מול העיניים שלו,, אני בטוחה שברטולט הרגיש רע. וכשהוא היה בתוך הטיטאן, אחרי שהוא שבר את החומות, תחשוב איזה דברים הוא ראה.. עשרות אנשים צורחים ונהרגים, והוא יודע שזה בגללו, והוא היה רק ילד בן 12. לראות את כל זה ולהשאר בסדר? אין סיכוי.. אני בטוחה שגם לו היה קשה כמו לריינר ואנני פשוט שלא ממש הראו לנו