11 תשובות
טיפה מוזר
מה הבעיה
מניסיון זה לא כיף אז נגד
בעד
ממש ממש תלוי מי
אם רואים שהם אנשים טובים שלא עושים שטויות
אם רואים שהם אנשים טובים שלא עושים שטויות
בעד, אני לא רואה אפשרות לפסול את זה בכלל.
אני ממש בעד, אם את מעוניינת מוזמת לשלוח טלפון וכתובת אבוא אלייך ונעשה חיים משוגעים עוד היום.
שלך,
המאהב אבי נעלבי 997
שלך,
המאהב אבי נעלבי 997
איך אפשר להגיע לזוגיות מסטיפס? מה
קצת מוזר יכול להיות אבל אם זורם להם אז למה לא
נגד
אני לא חושבת שזאת זוגיות שתחזיק הרבה זמן
באותו הנושא: