שאלה למשתמשי סטיפס הותיקים בנוגע לעניית תשובות באתר
בכדי לענות לשאלות באתר צריך ללחוץ על העיגול עם הפתקית ואז נפתחת תיבה שעליה כותבים את התשובה. הבעיה היא, שכאשר התיבה נפתחת היא תוקעות את כל החלון, כלומר, שאי אפשר לגלול למעלה ולמטה בכדי לעיין בשאלה או בתשובות שכבר ניתנו בה תוך כדי שכותבים את התשובה, וזה דבר שלי אישית מאד מפריע כשאני עונה לשאלות, משום שהרבה פעמים אני רוצה לעיין שוב בשאלה או בתשובות שניתנו בה (אם אני רוצה להתייחס לאחת התשובות) ובשביל זה אני צריך לצאת מהתיבה בחזרה לשאלה, ולפעמים יש באג שסוגר לך את השאלה, ובאם כתבת כבר חלק מהתשובה אז כל ההשקעה נמחקת, וזה קרה לי לא מעט פעמים.
השאלה היא, האם אתם יודעים מדוע זה כך, שאי אפשר לעיין בשאלה או בתשובות שניתנו בה, תוך כדי שכותבים את התשובה, כלומר, לגלול למעלה ולמטה בשאלה?
והאם בעדכונים הקודמים של האתר זה גם היה כך?
31 בינואר 2021, 12:21
תשובה אחת
כן זה ידוע ובטלפון זה אפשרי לגלגל אם אני זוכרת נכון