7 תשובות
שואל השאלה:
אני בן 13 חלום שלי קונדיטוריה
אנונימי
תאפה מה אתה שם עליהם
ללמוד קונדטוריה באופן מקצועי ולהציע את עצמך כקונדיטור במסעדות
חהחהחהחהחהחהחה גם אצלי זה ככה,אני כל היום מכינה שטויות ואחרכך הם כועסים כי הם משמינים.
תאפה פשוט,אצלי בבית לא יתנו לזה להזרק.
תלך ללמוד קונדיטוריה באופן מקצועי מאחלת לך שתגשים את החלום שלך בהצלחהה:)) אה ,ותאפה דיאטטי/בריא יד המון מתכונים באינטרנט שאפשר למצוא
לנסות לאפות דיאטטי
*נצנצים* כוסמין *נצנצים*
גם אני אוהבת לאפות ואני מבינה את הבעיה הזאת זה ממש מעצבן