התחברות
הרשמה
אם אני לומד פעמיים בשבוע קורס 60 מ 17:30 - 22:00 תוך כמה סמן אני אסיים אותו?
31 בינואר 2021, 07:51
כמה זמן
מדא
מד"א
קורס 60
קורס מע"רים
תשובה אחת
את הקורס לרוב מסיימים ביוני כזה
ח
חצתול
באותו הנושא:
כיתות יב לומדים פעמיים בשבוע?
כמה פעמים אתם לומדים בשבוע ? אני פעמיים
בקורס מד"א החצי שנתי של כיתות ט לומדים אותו הדבר כמו בקורס הקיץ?
אם אני לומדת כל שבוע 6 שעות בקורס ט במדא, אז אני אסיים אותו תוך חודשיים?
אם אני מתחיל השבוע שיעורי נהיגה יש מצב אסיים לגמרי כולל טסט עד אוגוסט?
כמה פעמים בשבוע כיתות ז-ט לומדים בבית ספר?
בחופש הגדול יש קורס של 12 מפגשים פעם בשבוע במשך שלוש שעות לומדים בקורס ציור ואני ממש רוצה ללמוד ולהשתפר בציור..
לא הבנתי, לומדים שלושה ימים בשבוע ובשאר הימים לומדים בזום או שבשאר הימים לא לומדים?
אם אני אעשה כל שבוע 2-3 שיעורים תוך כמה זמן אני אסיים את הרישיון
כיתות יב לומדים פעמיים בשבוע?
למי שלומד / למד רישיון נהיגה, כמה פעמיים בשבוע יש לכם שיעור נהיגה בערך?