22 תשובות
תלוי כמה גדול
לא זה יפה.
אבל תלוי בגודל
אבל תלוי בגודל
כן (:<
אנונימי
לא חחחח
אנונימי
זה סכס
אנונימי
כל אחת היופי שלה
תלוי עד כמה גדום
ממש לא
חחח תלוי
אם את עכשיו מידה z אז..
(וכן, יש כזאת מידה)
אבל בכללי את צריכה להרגיש מבורכת לול
למרות שזה לא נוח בשיט אבל אמ
ואל תעשו לי מינוסים לא מכוונה רעהה:(
אם את עכשיו מידה z אז..
(וכן, יש כזאת מידה)
אבל בכללי את צריכה להרגיש מבורכת לול
למרות שזה לא נוח בשיט אבל אמ
ואל תעשו לי מינוסים לא מכוונה רעהה:(
שואל השאלה:
יש לי b שאלתי בשביל חברה כי היא ממש חסרת ביטחון ובוכה
יש לי b שאלתי בשביל חברה כי היא ממש חסרת ביטחון ובוכה
אנונימית
:(
מה מציקים לה על זה כאילו?
כי אם כן אז סתם קנאיות
היא צריכה לתפוס קצת ביטחון..
מה מציקים לה על זה כאילו?
כי אם כן אז סתם קנאיות
היא צריכה לתפוס קצת ביטחון..
שואל השאלה:
כן מציקים לה במיוחד הבנים אומרים " הוא לא גדול מידי. הוא ענקי מידי ואז כולם צוחקים והיא בוכה
כן מציקים לה במיוחד הבנים אומרים " הוא לא גדול מידי. הוא ענקי מידי ואז כולם צוחקים והיא בוכה
אנונימית
אם בנות עושות את זה- מקנאות
אם בנים עושים את זה- חושבים שהיא חתיכה/סתם אוהבים להציק לה
כאילו נשבעת ככה בנים יתנהגו תמיד היא פשוט צריכה לגדל עור של פיל
אם בנים עושים את זה- חושבים שהיא חתיכה/סתם אוהבים להציק לה
כאילו נשבעת ככה בנים יתנהגו תמיד היא פשוט צריכה לגדל עור של פיל
זה נהיה די טרנדי בקרב אנשי טיקטוק זה ממש אחלה תשמעי
נ.ב. רביד פלוטניק זה טונה שזה נצ'ינאצ' שזה סיינפלד שזה מייקל ריצ'ארד !!!!!
נ.ב. רביד פלוטניק זה טונה שזה נצ'ינאצ' שזה סיינפלד שזה מייקל ריצ'ארד !!!!!
קישורים מצורפים:
אנונימי
מה שdiego אמר
לדעתי הכל יפה אבל כשהחזה גדול יש דברים שזה פחות מחמיא ללבוש וזה מבאס/:
אנונימית
חה חי בסרט הילד חחח אני בוכה
לא
לא.
הא ראיה לכך:
שרק אכן להיות סאכס ביותר.
הא ראיה לכך:
שרק אכן להיות סאכס ביותר.
אנונימי
לא, חח הלוואי עליי לול..
אבל לטעמי לא יותר מידי, כאילו בגזמה כזה
אבל לטעמי לא יותר מידי, כאילו בגזמה כזה
תלוי עד כמה גדול.
אני מעדיף בינוני, לא צריך ענקי וזה.
אני מעדיף בינוני, לא צריך ענקי וזה.
ואם זה ענקי מדי לדעתי זה לא יפה כלכך,
אבל לא פוסל על זה ולא מוריד על זה.
אבל לא פוסל על זה ולא מוריד על זה.
באותו הנושא: