10 תשובות
איפה? מה?
גברים לא מתנהגים ככה בסביבה שלי זה בטוח
לא הרוב..
616
כי הם אפסים
כל גבר שמרגיש צורך להתנהג לבת זוג שלו או לאישה בכלליות כיאלו היא סמרטוט הוא אפס חסר כבוד עצמי
כמובן שזה תקף לנשים גם פשוט זה לא קשור לשאלה
ואל תגידי רוב הגברים זה לא נכון
אנונימית
שואל השאלה:
אנונימית כל מילה שלך בסלע
אנונימית
כי מגיל קטן מכניסים להם לראש שהם הגברים והם השולטים ונשים צריך להעמיס כמה שיותר וכל הבדיחות של נשים למטבח מכניס להם מסר לתת מודע מבלי שהם שמים לב.
ויש נשים ששותקות מה שנותן להם את הלגיטימציה להמשיך.
זה לא רוב הגברים , רובם מכבדים ואוהבים
באותו אופן אני יכול לשאול
למה רוב הבנות של היום מתיחסות לגברים כמו לסמרטוט?
די להכליל כל הזמן זה שכואב לך זה לא טוב זה לא כיף אבל תפסיקו להכליל אני למשל מכיר כמה בנות שכל הזמן יורדות וצועקות על חברים שלהם גם מול אנשים אחרים ואני לא מכליל כי אנשים הם שונים אחד מהשני..כואב לך? בסדר תשאלי איך להעביר או לנסות להוריד מהכאב אבל אף פעם אל תכלילי..
כי נשים הן מופלאות (רק שהן מכינות לי משהו טעים לאכול)
אנונימי
למה להכליל..
ברור שיש כאלו אבל יש גם הרבה שלא..