10 תשובות
איפה? מה?
גברים לא מתנהגים ככה בסביבה שלי זה בטוח
גברים לא מתנהגים ככה בסביבה שלי זה בטוח
לא הרוב..
כי הם אפסים
כל גבר שמרגיש צורך להתנהג לבת זוג שלו או לאישה בכלליות כיאלו היא סמרטוט הוא אפס חסר כבוד עצמי
כמובן שזה תקף לנשים גם פשוט זה לא קשור לשאלה
ואל תגידי רוב הגברים זה לא נכון
כל גבר שמרגיש צורך להתנהג לבת זוג שלו או לאישה בכלליות כיאלו היא סמרטוט הוא אפס חסר כבוד עצמי
כמובן שזה תקף לנשים גם פשוט זה לא קשור לשאלה
ואל תגידי רוב הגברים זה לא נכון
אנונימית
שואל השאלה:
אנונימית כל מילה שלך בסלע
אנונימית כל מילה שלך בסלע
אנונימית
לא כולם יקירה
כי מגיל קטן מכניסים להם לראש שהם הגברים והם השולטים ונשים צריך להעמיס כמה שיותר וכל הבדיחות של נשים למטבח מכניס להם מסר לתת מודע מבלי שהם שמים לב.
ויש נשים ששותקות מה שנותן להם את הלגיטימציה להמשיך.
ויש נשים ששותקות מה שנותן להם את הלגיטימציה להמשיך.
זה לא רוב הגברים , רובם מכבדים ואוהבים
באותו אופן אני יכול לשאול
למה רוב הבנות של היום מתיחסות לגברים כמו לסמרטוט?
די להכליל כל הזמן זה שכואב לך זה לא טוב זה לא כיף אבל תפסיקו להכליל אני למשל מכיר כמה בנות שכל הזמן יורדות וצועקות על חברים שלהם גם מול אנשים אחרים ואני לא מכליל כי אנשים הם שונים אחד מהשני..כואב לך? בסדר תשאלי איך להעביר או לנסות להוריד מהכאב אבל אף פעם אל תכלילי..
למה רוב הבנות של היום מתיחסות לגברים כמו לסמרטוט?
די להכליל כל הזמן זה שכואב לך זה לא טוב זה לא כיף אבל תפסיקו להכליל אני למשל מכיר כמה בנות שכל הזמן יורדות וצועקות על חברים שלהם גם מול אנשים אחרים ואני לא מכליל כי אנשים הם שונים אחד מהשני..כואב לך? בסדר תשאלי איך להעביר או לנסות להוריד מהכאב אבל אף פעם אל תכלילי..
כי נשים הן מופלאות (רק שהן מכינות לי משהו טעים לאכול)
אנונימי
למה להכליל..
ברור שיש כאלו אבל יש גם הרבה שלא..
ברור שיש כאלו אבל יש גם הרבה שלא..