התחברות הרשמה

אני משחקת בסקנד לייף ולא יצא לי לפגוש הרבה ישראלים מישהו/י כאן משחק/ת?

סקנד לייף
31 בינואר 2021, 00:49
Second lifeמשחקי אונלייןמשחקי חברהעולמות וירטואלייםמשחקי רשת    
עדיין לא התקבלו תשובות
באותו הנושא:
אם הייתה לכם האפשרות לפגוש את מי שאתם רוצים את מי הייתם רוצים לפגוש?
כל חיי רציתי לפגוש חד קרן אם אתם חושבים שאני אוכל לפגוש אחד בעתיד הקרוב?
אם הייתם יכולים לפגוש את הבן אדם שתמיד רציתם לפגוש
שעתיים נסיעה בשביל לפגוש אותו זה הרבה?
אתם חושבים שהייפ סביב צארלי יהיה לעוד הרבה זמן ?
אם הייתה לכם את האפשרות לפגוש מישהו מפורסם את מי הייתם רוצים לפגוש?
איזה חיה בחיים לא תרצו לפגוש/ או שאתם מפחדים לפגוש?
אם יכולתם לפגוש יוטיובר איזה יוטיובר הייתם רוצים לפגוש?
איך להפסיק לאהוב מישהו שיוצא לי לפגוש אותו הרבה?
זה מלחיץ לפגוש מישהו מהאינטרנט שדיברת איתו הרבה זמן?
אם הייתם יכולים לפגוש דמות מהתנך מי הייתם רוצים לפגוש עדיף עם הסבר אבל לא חייב