6 תשובות
ווינקס זה מושלםם
אממ הייתה לי ברוך ה' נגמרה :)
וינקס זה נחמד ומקסים אבל לא אובססיה
שואל השאלה:
אוי זה הסדרה הכי מופלאה ביקום אני מכורה ברמות קשות
אוי זה הסדרה הכי מופלאה ביקום אני מכורה ברמות קשות
אנונימית
שואל השאלה:
שיהיה ברור אני בת 13 כע
שיהיה ברור אני בת 13 כע
אנונימית
חברה שלי התחילה לראות לא מזמן בשביל הנוסטלגיה ואני גם רואה עכשיו כל סדרה נוסטלגית אפשרית אז התחלתי גם לראות אבל לא אין לי אובססיה מוזרה ואני לא מכורה ברמות קשות
אנונימית