5 תשובות
למה להפסיק ?...
שואל השאלה:
כי אנחנו לא מתאימים
אנונימית
אם הייתי מסוגלת הייתי עוזרת:/
אבל כמו מה שאמרו לי זה לנסות למצוא מישהו אחר שהוא חמוד או משהו כזה לא יודעת אם זה יעזור אבל תהני
^^ להפסיק לחשוב על זה..
אני יודע שזה קשה, אבל זאת הדרך הנכונה לעשות תעסיקי את עצמך. בדברים שאת אוהבת ותנסי כמה שיותר לשכוח מזה וזה לאט לאט יעבור. לא ביום וזהו בום את לא מאוהבת זה תהליך, לאט לאט תנסי כמה שיותר לשכוח מזה תאמיני לי בסוף יבוא האחד שיתאים לך ויאוהב אותך וגם את אותו.
אי אפשר להפסיק רגשות זה משהו מאוד טבעי
עם הזמן זה יעבור לך ויפסק:)