2 תשובות
אני מייעצת לכולם אבל תכלס לא נראלי שאני מבינה בזה כי בחיים לא היה לי חבר/ התאהבתי במישהו כיף חיים
אני לא הכי חוויתי אבל כולם פונים אליי בעצות לאהבה כן היו קצת אבל לא רציני אז את יכולה לפנות אליי בשמחה