8 תשובות
לא אכפת לי מהם
מביך
הן יתחרטו על זה עוד כמה שנים
מביך מאוד והייתי נותן למישהו לעבור על שגיאות כתיב איתם או אפילו לפני כל סרטון שיבדקו שגיאות כתיב כי זה פוגע בהרבה
אני חושבת שיש היום מלא בנות 12 שיודעות לערוך ממש ברמה אבל חבל שהן מבזבזות את כל הכישורים האלה על עמוד מעריצים לצארלי ואדיסון
האמת שפשוט אין מודעות חחח, אבל כל עוד הן לא יוצאות על אנשים אחלה:))
מביך רצח להעריץ ילדה בת 16 שכל מה שהיא עושה זה לרקוד ולהיות בעד האויבים שלנו
שזה מביך כי הם מעריכים אנשים על כלום