2 תשובות
כי יותר נוח להם לראות את העולם מנקודת המבט הנוכחית שלהם
זה כאילו בא להם יותר טבעי...
זה כאילו בא להם יותר טבעי...
בעיקרון, כי הנוער של כל דור משתנה..
הם גם רוצים לחנך, כך שההזדהות לפעמים יכולה לפגוע בחינוך..
הם גם רוצים לחנך, כך שההזדהות לפעמים יכולה לפגוע בחינוך..
באותו הנושא: