17 תשובות
לא
לא גם אני אוהבת את זה
לא
לא
לא גם אני ככה
לא
שואל השאלה:
תמיד חשבתי שזה מוזר ושאני מוזרה והתביישתי ללכת עם זה
תמיד חשבתי שזה מוזר ושאני מוזרה והתביישתי ללכת עם זה
אנונימית
לסבית בארון תודה נקסט
זונות שלי למה לתת מינוס זה נכון
זונות שלי למה לתת מינוס זה נכון
שואל השאלה:
מה
מה
אנונימית
^^אם זה הייתי אני באן לחודש
שואל השאלה:
מה זאת אומרת אתה
מה זאת אומרת אתה
אנונימית
לא
חצי מהבגדים בארון של בחורה הם בגדים מהמחלקה של הגברים
אומר שאת אוהבת פוטרים גדולים
אני כל הזמן לובשת פוטרים של בנים ולדעתי זה ממש ממש יפה
חוץ מזה אל תתביישי ללכת אם איזה בגדים שאת אוהבת ואל תחשבי בכלל על מה אנשים חושבים..
עדיף לך להשאר נאמנה לעצמך מאשר להשאר וללבוש דברים שאת לא אוהבת רק כי זו הנורמה
חוץ מזה אל תתביישי ללכת אם איזה בגדים שאת אוהבת ואל תחשבי בכלל על מה אנשים חושבים..
עדיף לך להשאר נאמנה לעצמך מאשר להשאר וללבוש דברים שאת לא אוהבת רק כי זו הנורמה
באותו הנושא: