4 תשובות
"פלקס - flex" באנגלית זה כמו להשוויץ אבל בסלנג זה יתרון.
אומרים את זה בדרך כלל כשיש לך משהו (טוב) שאין לכל אחד.
אומרים את זה בדרך כלל כשיש לך משהו (טוב) שאין לכל אחד.
כאילו כמו היתרון הכי גדול שלך אמ הדבר שאת הכי גאה בו שהכי "חשוב לך"
זה דבר שאתה מתגאה בו
משהו שאתה הכי מתגאה בו
באותו הנושא: