6 תשובות
אני אראה אחרי שכל הפרקים יצאו, אבל אני יכולה להגיד שיראה אותה כי אני אוהבת את התוכן שמארוול יוצרים. אם לא אוהב את הסדרה, אפסיק לראות.
FML
רואה את הסדרה בגלל שיצא סרט של דר סטריינג ואמרו שהסדרה חשובה לסרט באיזה מובן אז אני רואה אבל אם זה לא היה לא הייתי רואה את הסדרה, ובכללי לא אוהבת את וונדה אבל ויזן נחמד
אני רואה את כל הדברים של מארוול, אני אוהב את כולם.
הסדרה התחילה לאט, אבל הפרקים האחרונים היו מעולים ונראה שהיא רק משתפרת
רואים כי בסך הכל לאולפני מארוול יש תוכן טוב אז יש סיכוי טוב להנות גם מהתוכן הזה שלהם, וכן זו סדרה טובה עד עכשיו
זאת סדרה ממש טובה לדעתי לפחות והיא משתפרת מפרק לפרק
אני רואה אותה כי היא חלק מהיקום הקולנועי שח מארוול שאני אוהב מאוד והיא תשפיע על סרטים שיצאו
ואני מאוד אוהב אותה כמו שאמרו מעליי היא משתפרת מפרק לפרק!