7 תשובות
כנל, מאוד הגיוני
אנונימית
תאמת שמזדהה איתך
אנונימית
זה הגיוני מאוד אבל לפי דעתי פשוט עדיין לא פגשת את הבן אדם הנכון לפחות זה מה שקרה בניסיון שלי
זה הגיוני שתרגישי ככה אבל את לא רוצה את זה. מצד שני אם תעברי את זה את תלמדי יותר איך להתחזק מפגיעות. ככה שיש צדדים טובים ולא טובים בזה. אל תנסי להפגע בכוונה
האמת שאני גם רוצה
בואי נהיה החברים הכי טובים ואז אני אחסום אותך יום אחד
האמת, גם לי יוצא לחשוב על זה. אני מזדהה איתך