10 תשובות
אל תתיחסי אנשים מפגרים שם
אל תהיה שם פשוט,חרא אפליקצייה
סתם כולם שם חיים בסרט יפה שלי אני בטוחה שאת מהממת!! אין לך מה לקחת ללב כולם שם או פדופילים או מושפעים
כולם שם כלכך טיפשים
האני זה אומיגל. יש שם אנשים עם בעיות שכליות. נא לא להתייחס
וואי יש לי פחד מאומיגל רק כי אני מפחדת שיגידו לי דברים כאלה נשבעת
אל תתייחסי בתוכנה הזאת אין באמת אנשים איכותיים זה או משועממים שאין להם מה לעשות בחיים או חשמנים מטרידים תזכרי שאת רמה מעל ותאהבי את עצמך
אוי גם השעות דפקו לאנשים את המוח
אל תתרגשי מהם הם סהכ זרקו מילה והעבירו וכולם שם לא ככ מאה אל תתעמקי במחשבות כאלה סתם ואת תקשיבי להם בכלל תתרכזי בדברים שעושים לך טוב ותשקיעי בהם ובעצמך
ואל תורדי מעצמך אני בטוחה שאת מהממת סיס תעשי מה שאת אוהבת!;)
שואל השאלה:
תודה רבה לכולם(:
אנונימית
מטומטמים אל תתייחסי אליהם א הכי יפה לפני חברה שלי בכל זאת אני אוהב את החיים שלי