התחברות
הרשמה
למי שיש אולסטאר , כדאי לי להזמין מידה אחת יותר ?
30 בינואר 2021, 01:43
מידות
All Star
4 תשובות
כן
ו
וחפרת לרעך כמוך
כן, זה גם יותר נוח וגם יהיה לך ליותר זמן
א
אני אוהבת את הביטלס
כן עדיף
א
אמריקה סינגר
כן
_
_candy_girl
באותו הנושא:
אני רוצה להזמין אולסטאר איך לדעת איזה מידה אני?
אם אני מידה 39 בנעליים ואני רוצה להזמין נעליים מעליאקספרס איזה מידה כדאי לי לקחת?
מה כדאי להזמין פה ? מידה s או xs ?
אני רוצה להזמין אולסטאר נמוכות רגילות ובדרכ אני מידה 40 בנעליים כי יש לי רגל מלאה
המידות ב fix קטנות או רגילות? כדאי להזמין את המידה הרגילה או שגדולה יותר (בתחתונים)
אם אני שוקלת 39וגובה 1.67 איזה מידה כדאי לי להזמין את זה xs?
אם אני שוקלת 40 וגובה 1.67 איזה מידה כדאי להזמין בפיג'מה קצרה xs או שמאל?
אם המידה שלי היא 39 אבל בנייק אני 38 אז באיזו מידה כדאי להזמין אדידס?
אני רוצה להזמין קפוצון באלי אקספרס ואני מידה s וחברים שלי אומרים שכדי להזמין מידה אחת יותר זה אמת? או שעדיף להזמין מידהs
האם כדאי להזמין חולצה במידה מדיום או לארג' לטיול שנתי?
אם אני מידה 39 איזה מידה כדאי להזמין באולד סקול? ואיזה מידה אתם קניתם ומה המידה שלכם ?