4 תשובות
הלוואי עלי תקשוב
כל הבנים "הסתומים" בכיתה שלי שם וזה אחד הקלים. בהצלחה
אנונימית
שואל השאלה:
את יודעת מה לומדים שם? לפי מה שהבנתי זה בדרך כלל אלה שהולכים ל8200 וכו' בצבא ולא גולני
אנונימי
לא אני לא יודעת אבל אני יכולה לשאול את אח שלי שהוא יחזור מהצבא חחח
אנונימית