6 תשובות
אני גם תומכת לחימה וקיבלתי מדי א בנות.. תלוי ביחידה שלך.. בבקום תבקשי הכי קטן
אנונימית
לרוב רק קרביות מקבלות מדי בנים
אנונימית
שואל השאלה:
אני תצפיתנית יכול להיות שאקבל מדי בנות??
אני תצפיתנית יכול להיות שאקבל מדי בנות??
אנונימית
לא, תצפיתניות מקבלות רק מדי בנים
הכי קטן שיש זה 36
תצפי מקבלות
אנונימית
באותו הנושא: