6 תשובות
זה אומר שהוא לא סומך עלייך
אנונימית
מה? מה נאמנה
רק הכרת אותו אז לא?
אין שום דבר רע בלהתחיל עם מישהו אחר
וזה ממש לא בסדר מה שהוא עשה
רק הכרת אותו אז לא?
אין שום דבר רע בלהתחיל עם מישהו אחר
וזה ממש לא בסדר מה שהוא עשה
כנראה רצה לדעת אם הוא יכול לסמוך עלייך
שואל השאלה:
חשוב לציין - זה היה לפני שהכרנו טוב אחד את השני. שוב - זה היה ממש אחרי שהוא התחיל איתי
חשוב לציין - זה היה לפני שהכרנו טוב אחד את השני. שוב - זה היה ממש אחרי שהוא התחיל איתי
אנונימית
נו בסדר זה היה בהתחלה
אם הוא היה עושה את זה עכשיו זה לא היה בסדר
אם הוא היה עושה את זה עכשיו זה לא היה בסדר
שואל השאלה:
ואם הוא היה עושה את זה עכשיו מה הייתן עושות?
ואם הוא היה עושה את זה עכשיו מה הייתן עושות?
אנונימית
באותו הנושא: