2 תשובות
א. ארבעה ימי צום ואבל לאומי נקבעו על חורבן בית המקדש ועל היציאה לגלות. החשוב מכולם הוא תשעה באב, היום שבו נחרבו שני בתי המקדש.
ב. לדעתי בחרו לציין את האירועים האלה דווקא בצומות כי צום הוא מנהג ופולחן דתי שאנשים נוהגים לבצע במהלך אבל.
ב. לדעתי בחרו לציין את האירועים האלה דווקא בצומות כי צום הוא מנהג ופולחן דתי שאנשים נוהגים לבצע במהלך אבל.
מי עושה עבודות בשלח בימינו
אנונימי
באותו הנושא: