2 תשובות
בעיקרון לפי מה שאני זוכרת יש ביקורת על החברה שהיא אטומה ושכולם מרוכזים בעצמם. זה בא לידי ביטוי בסיפור בכך שהעגלון רצה לספר למישהו על מות בנו אבל אף אחד לא באמת התייחס או הקשיב.
יונה רק רצה לדבר עם משהו ולשתף את היגון שלו(צער) ואף אחד לא רצה להקשיב לו