7 תשובות
זה יעני אם אתה צריך עזרה כלשהי בלקום או משהו וזה מתוך נימוס היית מעדיף שיתעלמו ממך?
זה כי אין משהו אחר להגיד מה אתה רוצה
שואל השאלה:
הייתי מעדיף שיעזרו לי לקום או משהו אבל לא לשאול אם אני בסדר כי אני לא בסדר זה לא ברור ?
אנונימי
אבל זה מביך אם אף אחד לא יגיד כלום
חחח הם שואלים מתוך נימוס כדי לראות אם אתה צריך עזרה ולא רוצים לחדור לך למרחב האישי בלי רשות
למה שברת את הרגל עכשיו?
נראלי שזו הייתה סתם דוגמא או לחחח