9 תשובות
הלשנה זה שאתה בא בכוונה לפגוע בבנאדם שאתה מלשין עליו וזה לא באמת חשוב. ודיווח זה שהבנאדם נמצא בסכנה או שאתה מנסה לעזור לאותו בנאדם
להלשין זה שילד הולך ואומר למורה הוא הרביץ לי הוא לקח לי... לדווח זה מישהו עשה מעשה חריג וצריך לדווח עליו.. ואם ינסו לעזור לו להסתיר את מה שהוא עשה אז הוא שותף במעשה ויקבל את אותו העונש.. (לדעתיי)
שואל השאלה:
ביסקי, תנסה.י להסביר מה זה להלשין בלי להגיד להלשין.
ביסקי, תנסה.י להסביר מה זה להלשין בלי להגיד להלשין.
אנונימי
שואל השאלה:
אוליי תהיו רציניים?!
אוליי תהיו רציניים?!
אנונימי
שואל השאלה:
תסבירו ותתנו דוגמות. זו הייתה הכוונה שלי.
תסבירו ותתנו דוגמות. זו הייתה הכוונה שלי.
אנונימי
לא חייבים לך כלום
אנונימית
שואל השאלה:
^ לא אמרתי שאתם.ן חייבים לי משהו...
^ לא אמרתי שאתם.ן חייבים לי משהו...
אנונימי
שואל השאלה:
^ לא כל כך הבנתי. מבחינך, להלשלין זה בסדר או לא? זה חא ברור.
ובהסבר של הלדווח כתבת להלשין, אז אין הבדל...
^ לא כל כך הבנתי. מבחינך, להלשלין זה בסדר או לא? זה חא ברור.
ובהסבר של הלדווח כתבת להלשין, אז אין הבדל...
אנונימי
שואל השאלה:
אוקיי, תודה
אוקיי, תודה
אנונימי
באותו הנושא: