7 תשובות
לא חושבת שיקבלו את זה טוב..
(לפחות הרוב לא)
לא יקבלו את זה בטוב כי ישראל היא מדינה יהודית ויהיה בלגן ענקי עם הדוסים
תמיד יהיה לאנשים מה להגיד, לי אישית לא יהיה אכפת בכלל, זו סתם גזענות
כנראה שחלק מהימין יתנגד, חלק מהימין יסכים וכל השמאל יסכים עם זה אבל עדיין ימשיכו לזרוק אמירות כמו "זו מדינה יהודית" ועוד שטויות שנועדו להצדיק את שנאת האחר הנהדרת שיש לנו בארץ.
נשיא זה גם ככה בזבוז כספי ציבור
הנשיא זאת סתם בובת מריונטה, לא עושה כלום בכל מקרה.
אני לא אקבל את זה בטוב