8 תשובות
סתם, חיים פעם אחת מקסימום תצליח ויהיה טוב:)
על החיים ועל המוות- תשלח
אל תשאל את עצמך למה כן לשלוח לה הודעה, תשאל את עצמך למה לא לשלוח לה הודעה. במקרה ההכי גרוע שיכול לקרות היא תסנן אותך ולא יותר מזה, ואל תשכח, אם היא תדחה אותך הרווחת ביטחון עצמי ואם היא תסכים הרווחת זוגיות. אין שום דבר רע שיוצא מזה. לך על זה אלוף.
4AM
תשלח לה הודעה
תשלח תשלח תשלח בטח תעשה לה את היום והיא תשמח
תשלח לה הודעה
אתה אוהב אותה? היא חשובה לך? אז פשוט תפסיק להתעצל ותשלח
תשלח לה הודעה.