4 תשובות
אני חושב שזה אומר שניסו לשלוח את זה אבל לא עבד.. משהו כזה תשאל מישהו שמבין
קרה לי ממש לפני כמה ימים עם משלוח מusps
פעמיים כתבו את זה, בסוף קיבלתי בתיבת דואר פתק והשאירו את זה בנקודת איסוף
פעמיים כתבו את זה, בסוף קיבלתי בתיבת דואר פתק והשאירו את זה בנקודת איסוף
שואל השאלה:
כןכן גם לי זה קרה עם usps
כןכן גם לי זה קרה עם usps
אנונימי
אז חכה כנראה יהיה פתק וישאירו את זה איפשהו
באותו הנושא: