11 תשובות
דדפול.
אבל דדפול 2 יותר מצחיק מ1.
אבל דדפול 2 יותר מצחיק מ1.
שומרי הגלקסיה.
i live for the simple things, like how much this is going to hurts
i live for the simple things, like how much this is going to hurts
deadpool
תור ראגנרוק היה קורע, גם שומרי הגלקסיה מצחיק אבל לדעתי קצת פחות. בכל מיקרה שניהם מעולים ושניהם ממש מצחיקים
דדפול כמובן
אם יש בעחה עם הגיל תור ראגנארוק
אם יש בעחה עם הגיל תור ראגנארוק
דדפול, אני לא כזה אוהבת מרוול אבל דדפול היה לי ממש כיף לראות
לא יודע מה הכי מצחיק אבל הכי יפה ללא ספק זה הנוקמים סוף המשחק
נכון ושומרי הגלקסיה כמובן!!
שומרי הגלאקיסה 2.
עכשיו לראות
עכשיו לראות
ת'ור ראגנארוק
זה אחד הקורעים
זה אחד הקורעים
ת'ור ראגנאקוק הכי מצחיק באמת
ברור שגם שומרי הגלקסייה
וונדה ויז'ן זה גם קומדייה
אבל יש מתח וזאת **סדרה**
ברור שגם שומרי הגלקסייה
וונדה ויז'ן זה גם קומדייה
אבל יש מתח וזאת **סדרה**