6 תשובות
למה לדעתך את צריכה להיות נאמנה ולמה את מתאימה לזה
למה את חושבת שאת צריכה להיןת נאמנה ואיך תתרמי אם תהיי
אפשר להגיש בקשה לצור קשר או לנאמן בכיר. אם את פונה בצור קשר, תכתבי בנושא הפנייה "בקשה לנאמנות סטיפס". רק אומר מראש, גם אם את מתקבלת, זה לא באופן מיידי, רק אחרי כמה שבועות את הופכת באופן רשמי לנאמנה.
בעיקרון הבקשה לנאמנות אמורה להיות כזו: קוראים לי ___, אני בת ___, יש לי __ פרחים, דירוג האמינות שלי הוא __, אני פעילה באתר סטיפס כבר __ שנים וגם __ חודשים, הפעם האחרונה שנחסמתי הייתה בתאריך__ / לא נחסמתי מעולם, אני מעוניינת להיות נאמנה מהסיבות הבאות: ___.
צריך להגיש בקשה מסודרת ומפורטת, לא סתם לכתוב: "אני רוצה להיות נאמנה". תשלימי על פי הנתונים שלך, ותרחיבי בעיקר בפסקה האחרונה (על הסיבות שאת רוצה להיות נאמנה). אישית, אני ממליץ לך לפנות לנאמן בכיר. בהצלחה :)
בעיקרון הבקשה לנאמנות אמורה להיות כזו: קוראים לי ___, אני בת ___, יש לי __ פרחים, דירוג האמינות שלי הוא __, אני פעילה באתר סטיפס כבר __ שנים וגם __ חודשים, הפעם האחרונה שנחסמתי הייתה בתאריך__ / לא נחסמתי מעולם, אני מעוניינת להיות נאמנה מהסיבות הבאות: ___.
צריך להגיש בקשה מסודרת ומפורטת, לא סתם לכתוב: "אני רוצה להיות נאמנה". תשלימי על פי הנתונים שלך, ותרחיבי בעיקר בפסקה האחרונה (על הסיבות שאת רוצה להיות נאמנה). אישית, אני ממליץ לך לפנות לנאמן בכיר. בהצלחה :)
למה את/ה רוצה להיות נאמן ולמה לדעתך כדאי להם לקבל אותך.
למה את חושבת שאת צריכה להיות נאמנה לפי דעתי
למה את חושבת שאת מתאימה לתפקיד נראה לי
באותו הנושא: